شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند احتمال تعویق بازی ملوان و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران سهراب بالاخره مجوز گرفت جلاد‌های استقلال خودی هستند طارمی شانس اول جایزه بهترین لژیونر سال آسیا پایان ناگهانی محرومیت پوگبا بختیاری‌زاده: هر زمان نخواستند استقلال را ترک می‌کنم نورالهی زیر بار عذرخواهی از قلعه‌نویی نرفت تاریخ و ساعت بازی هوادار و استقلال در لیگ برتر فوتبال | اولین آزمون سهراب تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و استون ویلا | آخرین نمایش تن هاخ در جزیره؟ هواداران استقلال خسته از بی‌ثباتی در کادر فنی | فقط سرمربی بزرگ خارجی ایرادگرفتن پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی سهمیه سوخته پرسپولیس قطعی است مهری انتظار گاریدو را برآورده نکرد؟ موراتا در ایتالیا خانه به دوش شد شنای خراسان‌رضوی با ۲ تیم در لیگ‌برتر؟ برگزاری مسابقه سوپرلیگ کاراته کشور پس از ۸ ماه! پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر تیراندازی | شلیک کاوه به هدف نشست موسیالا، خارج از فهرست ژرمن‌ها تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال | گاریدو به دنبال صدر
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی هوادار و استقلال در لیگ برتر فوتبال | اولین آزمون سهراب

  • کد خبر: ۲۹۲۵۰۸
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
تاریخ و ساعت بازی هوادار و استقلال در لیگ برتر فوتبال | اولین آزمون سهراب
تیم های فوتبال هوادار و استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار از ساعت ۲۰ امشب (شنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳) در استادیوم شهر قدس به مصاف هم می‌روند.

آبی‌های پایتخت که هفته گذشته جواد نکونام را از کار برکنار کردند، حالا با سهراب بختیاری زاده بعنوان سرمربی موقت وارد لیگ می‌شوند و در اولین گام باید به مصاف تیمی بروند که اتفاق یک سرمربی استقلالی را روی نیمکت خودش دارد. سهراب بخوبی حال و هوای این روز‌های هواداران استقلال را می‌داند و برای همین قطعا کار سختی مقابل هوادار قعر جدولی خواهد داشت. جدا از مسائل فنی، جمع کردن تیمی که عجیب‌ترین حاشیه‌های ممکن را در هفته‌های گذشته پشت سر گذاشته، نمی‌تواند کار چندان آسانی باشد.

نکته دیگر اینکه سهراب بختیاری‌زاده هیچ‌گاه به عنوان سرمربی موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده است. این سرمربی ۱۲ بازی به عنوان سرمربی شهرخودرو و صنعت نفت در لیگ برتر روی نیمکت نشسته که حاصل کار وی کسب ۶ تساوی و تحمل ۶ شکست بوده و باید دید موفق به کسب اولین سه امتیاز خود به عنوان سرمربی استقلال خواهد شد یا نه.

در سوی مقابل، اما هواداری قرار دارد که این فصل و با مهدی رحمتی هنوز نتوانسته به روز‌های خوب خودش برگردد و رنگ برد را ندیده است. بنفش‌های تهرانی تا اینجای کار با کسب فقط سه امتیاز و بدون گل زده یکی از زنگ تفریح‌های لیگ بوده اند. البته رحمتی قطعا تمام توانش را مقابل استقلال به کار خواهد بست تا یک بار دیگر شایستگی‌های خودش را به رخ مدیران این باشگاه بکشاند.

روزبه چشمی، تنها غایب استقلال است که به دلیل مصدومیت حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود. مهرداد محمدی که به تازگی حکم محرومیتش تعلیق شده، می‌تواند اولین بازی‌اش در لیگ برتر را برای استقلال انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->